|
Problem z biblioteką libstdc++.so.5
Mleczny - 22-06-2010 10:36
Witam. Mam problem z biblioteką libstdc++.so.5
Po uruchomieniu serwera poprzez:
./cod2_lnxded
występuje następujący błąd: ./cod2_lnxded: error while loading shared libraries: libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory
Mój system to: Linux Debian 5.0 - LAMP - RAID1 - 64bit. Proszę o pomoc.
Po wykonaniu:
apt-get install libstdc++.so.5
pokazuje, że biblioteka jest zainstalowana.
zbig - 22-06-2010 10:56
Sprawdź http://linux.softpedia.com/get/GAMES...ode-7938.shtml
Mleczny - 22-06-2010 11:54
Dziękuję za odnośnik do dobrego artykułu. Niestety to:
nie działa. Odnośnik nie jest już aktywny. Szukałem pliku gcc3-libs.tar.bz2 ręcznie, jednak wszędzie jest ten sam adres. Jak dowiedzieć się co znajduje się w tej bibliotece? Dodam jeszcze, że na Debianie 32bitowym udało mi się uruchomić poprzez wpisanie: apt-get install libstdc++5 ln -s /usr/lib/libstdc++.so.6 /usr/lib/libstdc++.so.5
Debian 64bitowy ma dodatkowo katalog lib64. W nim znajduje się libstdc. Jeżeli przekopiuję te biblioteki z lib64 do lib podczas uruchamiania serwera wyświetla już inny błąd. Dokładnie nie pamiętam jaki. Jeżeli zajdzie potrzeba sprawdzę i napiszę. jednak chyba nie tędy droga?
adasiek_j - 23-06-2010 10:26
Na szybko - jesli możesz, to po prostu zmień system na 32-bity. Nie zmieni to wiele w wydajności serwera gry, a ominiesz problem.
Adam
Mleczny - 27-06-2010 12:01
Problem jest taki, że serwer ma ponad 6GB RAM. Wiem, że można jakoś pokombinować, żeby 32 bit obsługiwało więcej pamięci. Jednak jest to przeskakiwanie z jednego problemu w drugi.
AdeBe - 27-06-2010 13:22
Problem jest taki, że serwer ma ponad 6GB RAM. Wiem, że można jakoś pokombinować, żeby 32 bit obsługiwało więcej pamięci. Jednak jest to przeskakiwanie z jednego problemu w drugi.
Ale przecież masz w repozytorium jądra typu *-bigmem z włączonym PAE i obsługujące do 64GB. Jaki problem wpisać jedną komendę w konsoli?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plminister.pev.pl
|