|
[+] Jak uruchomić serwer Cs-a non steam
miras_w - 07-07-2008 22:30
Proszę o działający, sprawdzony, dobry opis, jak uruchomić serwer counter-stricke non steam?
qbsiu - 07-07-2008 23:29
http://hlds.pl/ wujek google odpowie na pytanie: jak postawić serwer counter strike 1.6 Pozdrawiam! P.s. w ciągu najbliższych dni też będę stawiał serwer na debianie.
kurdak - 08-07-2008 00:15
o proszę a co tak wiele ludzi tu stawia te serwert też jestem w trakcie stawiania. Pozdrawaim
miras_w - 09-07-2008 21:44
Uruchamiam serwer poleceniem:
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2
Serwer się uruchamia:
./hlds_run -game cstrike +ip moje ip zew +port 27017 +sv_lan 1 -nomaster +maxplayers 7 +map de_dust2 Auto detecting CPU Using AMD Optimised binary. Auto-restarting the server on crash
Console initialized. Protocol version 47 Exe version 1.1.2.5/Stdio (cstrike) Exe build: 20:02:44 Oct 24 2006 (3651) STEAM Auth Server couldn't exec language.cfg Server IP address moje ip zew:27017
Metamod version 1.17.2 Copyright (c) 2001-2004 Will Day <willday@metamod.org> Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type `meta gpl' for details.
Server logging data to file logs/L0709013.log L 07/09/2008 - 21:38:50: Log file started (file "logs/L0709013.log") (game "cstrike") (version "47/1.1.2.5/Stdio/3651") Executing Admin Mod config file L 07/09/2008 - 21:38:50: Server cvar "default_access" = "1" Master server communication disabled. 999 fps -- host(2252) sv(nan) cl(nan) gfx(nan) snd( 0) ents(97) VAC secure mode disabled. L 07/09/2008 - 21:38:57: World triggered "Round_Start"
W lanie mogę się połączyć lecz z zewnątrz nie. Port mam otwarty. Już opadają ręce, pomóżcie:)
A to cfg:
cat server.cfg hostname "CS WOZIO" mp_autokick 0 mp_autocrosshair 0 mp_autoteambalance 0 mp_buytime 2 mp_consistency 1 mp_c4timer 35 mp_fadetoblack 0 mp_falldamage 0 mp_flashlight 1 mp_forcecamera 3 mp_forcechasecam 2 mp_friendlyfire 1 mp_freezetime 3 mp_fraglimit 0 mp_hostagepenalty 0 mp_limitteams 6 mp_logfile 1 mp_logmessages 1 mp_logdetail 3 mp_maxrounds 0 mp_playerid 0 mp_roundtime 3 mp_startmoney 800 mp_timelimit 35 mp_tkpunish 0 mp_winlimit 0
sv_aim 0 sv_airaccelerate 10 sv_airmove 1 sv_allowdownload 1 sv_clienttrace 1.0 sv_clipmode 0 sv_allowupload 1 sv_cheats 0 sv_gravity 800 sv_lan 1 sv_maxrate 7000 sv_maxspeed 320 sv_maxupdaterate 101 sys_ticrate 10000 decalfrequency 60 pausable 0 log on decalfrequency 60 edgefriction 2 host_framerate 0 exec listip.cfg exec banned.cfg rcon_password madafaka
// Non-Steam sv_lan 1
// Execute Admin Mod configuration file exec addons/adminmod/config/adminmod.cfg
Rad - 10-07-2008 11:16
Na ruterze na pewno masz dobrze port przekierowany? Jeżeli na lanie działa to z zewnątrz też powinno. Sprawdź czy na hlds.pl nie ma artykułu jakie porty trzeba przekierować - bo nie wystarczy tylko jeden.
qbsiu - 10-07-2008 22:27
Póki co, ja uruchomiłem serwer... I śmiga, że HEJ!
Weź to uruchom z flagami:
./hlds_run -debug -game cstrike +exec server.cfg +map de_aztec
Według mnie, wtedy w pliku server.cfg wpisujesz sobie:
port 27015
Zresztą, pokaże Ci mojego configa: cat hlds_l/cstrike/server.cfg //Server Config
hostname "Nazwa Twojego Serwea" rcon_password "****** :P" fps_max "133" sys_ticrate "300" maxplayers "10" sv_visiblemaxplayers "10" port 22666
mp_autokick "0" mp_autoteambalance "0" // przerzucaj graczy do innych druzyn jesli nierowne sklady, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_buytime "0.25" mp_c4timer "35" mp_chattime "2" // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa mp_consistency "1" // 0 - nie pozwol graczom na uzywanie wlasnych modeli postaci i broni (standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja) mp_decals "300" // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze mp_fadetoblack "0" // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia mp_falldamage "1" mp_flashlight "1" mp_footsteps "1" // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard), 0 - wylaczone (quake 1 mode), dobre do cwiczenia refleksu :) mp_forcecamera "2" // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z 2 chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 albo 2 mp_forcechasecam "2" // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl mp_freezetime "6" mp_friendlyfire "1" mp_friendly_grenade_damage "1" // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny (standard) mp_kickpercent "1" mp_ghostfrequency "0.1" // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow mp_hostagepenalty "3" // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone mp_limitteams "0" // ilu graczy moze byc niesymetrycznie po jedej z druzyn, 0 - bez limitu, 2 - maxymalnie moze byc w jednej z druzyn 2 graczy wiecej mp_logdetail "3" // poziom logow, 0 - wylacz, 1 - tylko trafienia przeciwnika standard , 2, - tylko trafienia tp, 3 - loguj oba (tp i wroga) mp_logecho "1" // 1 - wlacza logowanie komendy echo, 0 - wylacza, np jak masz w server.cfg echo SERVER CFG LOADED to bedziesz mial to logowane mp_logfile "1" // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_logmessages "1" // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie mp_mapvoteratio "1" mp_maxrounds "0" // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard) mp_roundtime "2.5" mp_mirrordamage "0" // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane) mp_startmoney "800" mp_timelimit "20" mp_payerid "0" // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje mp_tkpunish "0" // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak mp_winlimit "0" // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
allow_spectators "0" decalfrequency "60" edgefriction "2" host_framerate "0" log off pausable "0"
sv_password "" sv_accelerate "5" sv_aim "0" sv_airaccelerate "10" // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo sv_airmove "1" // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowdownload "1" // pozwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_allowupload "0" // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie sv_alltalk "0" sv_cheats "0" sv_clienttrace "1" sv_friction "4" sv_gravity "800" sv_lan "0" //ustaw na 1 jesli to jest serwer wylacznie sv_logbans "1" // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logblocks "1" // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_logrelay "1" // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_maxrate "20000" sv_minrate "2500" sv_maxupdaterate "80" sv_maxunlag "1" // amksymalny czas w sekundach kompensacji lagow sv_minupdaterate "20" sv_maxspeed "320" sv_proxies "1" // liczba hltv proxy jakie moga sie podlaczyc do serwera, standard 1, wiecej nie zalecane sv_send_logos "0" //pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane) sv_send_resources "1" // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie sv_stepsize "18" sv_timeout "60" sv_voicecodec "voice_speex" sv_voiceenable "1" sv_voicequality "3" // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3 sv_wateraccelerate "10" sv_wateramp "0" sv_waterfriction "1" sv_region "3" // domyslne 0 - swiat, a poniewaz jestesmy w europie ustawiamy na 3 sv_rcon_banpenalty "60" //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 to na zawsze sv_downloadurl ""
ip 66.66.666.66//wpisz swoje ip
//mapchangecfgfile "server.cfg" motdfile "motd.txt" mapcyclefile "mapcycle.txt" servercfgfile "server.cfg"
miras_w - 12-07-2008 20:09
Ostatnio brak czasu, dzieki podpowiedzi bardzo pomogły serwer juz chula.
wystarczyło dodać do polityki DROP
/sbin/iptables -A OUTPUT -p tcp --dport 27020:27039 -j ACCEPT /sbin/iptables -A INPUT -p udp --dport 27015 -j ACCEPT /sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --dport 27010 -j ACCEPT /sbin/iptables -A OUTPUT -p udp --sport 26900 -j ACCEPT
Dzieki Pozdrawiam:)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plminister.pev.pl
|