ďťż
 
 
   Brak graczy Cs 1.6 i duże obciążenie
 
 

Tematy

 
    
 

 

 

 

Brak graczy Cs 1.6 i duże obciążenie





Gry.Wilan.pl - 16-02-2009 03:18
Witam.

Od samego początku na naszych 2 maszynach w firmie dostrzegliśmy takiego obciążenia (widocznego na zdjęciu) przy 0 graczach.

Obydwie maszyny o konfiguracji: Wersja jądra Linux game1 2.6.28.4wilan-gry #1 SMP Tue Feb 10 22:20:53 CET 2009 i686

Mając w Sosnowcu maszynę AMD Athlon 5000 4 GB ram wskazuje ona
http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg

Co może być nie tak?

Maszyna:
Game1

Maszyna:
Game2



grucha - 16-02-2009 05:30
Nie bardzo rozumiem. Na pierwszym obrazku mamy serwer bez graczy - zużycie raczej w normie, na 2 pozostałych widzimy po kilkunastu użytkowników i uruchomione przez nich procesy ./hlds_i686 - nie znam się na CS, ale mi to na uruchomione gry/serwery gier wygląda, więc większe zużycie ram i cpu nie powinno dziwić.



Gry.Wilan.pl - 16-02-2009 09:16
Kolego, jak Ty możesz nie rozumieć?

Na zrzucie: http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg jest włączone 15 procesorów HLDS i nie ma na nim graczy, rozumiesz?

Nie ma graczy - nie ma obciążenia.

Na serwerach 83. to samo 0 graczy. I skąd takie obciążenie?

Czy to wina kernela?



grucha - 16-02-2009 16:31

Kolego, jak Ty możesz nie rozumieć?

Na zrzucie: http://gry.wilan.pl/images/inne/ScreenShot066.jpg jest włączone 15 procesorów HLDS i nie ma na nim graczy, rozumiesz?
Kolego, jak mogę rozumieć, skoro tych procesów tam nie widać - lista jest segregowana po PIDach. Wrzuć taką segregowaną po zużyciu jak w przypadku tych 2 ostatnich, albo najlepiej taką, żeby same HLDS było widać.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • minister.pev.pl

  •  

     


     

     
    Copyright 2003. MĂłj serwis